• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علوم پزشکی رازی
    • دوره 29, شماره 12
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علوم پزشکی رازی
    • دوره 29, شماره 12
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه

    (ندگان)پدیدآور
    رزدان, عالمهفائزی رازی, فرشاددانایی, ابوالفضلوکیل الرعایا, یونس
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    823.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    زمینه و هدف: شیوع COVID-19 یک اثر مخرب بر روی سیستم های بهداشتی جهانی با تأثیر موج­دار بر همه جنبه­های زندگی بشری داشته است؛ لذا هدف این مطالعه تدوین مدل کیفی بازاریابی رسانه­های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بیماری کرونا جهت ارتقا سلامت عمومی افراد جامعه بود. روش کار: جامعه آماری این مطالعه کیفی شامل تمام صاحب‌نظران دانشگاهی و خبرگان حوزه بازاریابی بود که اغلب عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور و نیز افراد مجرب در حیطه بازاریابی به ویژه بازاریابی محصولات و تجهیزات پزشکی بودند. حجم نمونه‌ی ‌آماری 25 نفر تا رسیدن به اشباع نظری از طریق مصاحبه‌های دلفی نیمه‌ساختاریافته بود. یافته‌ها: نتایج نشان داد که مقوله­ها در قالب 41 مقوله، 136 کد مفهومی و 256 گویه (سنجه) مشخص شد و در دل سازه‌های ۶ گانه الگوی پارادایمی به صورت شرایط علّی (8 مقوله، 49 گویه و 28 مفهوم)، پدیده اصلی و مرکزی: بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی، (3 مقوله، 40 گویه و 13 مفهوم)، راهبردها (5 مقوله، 46 گویه و 19 مفهوم)، شرایط زمینه­ای (8 مقوله، 49 گویه و 32 مفهوم)، ‌شرایط مداخله­گر یا میانجی (8 مقوله، 37 گویه و 29 مفهوم)، و پیامدها (4 مقوله، 35 گویه و 15 مفهوم) جای گرفتند. نتیجه‌گیری: به طور کلی می‌توان اینگونه بیان داشت که توجه به مدل کیفی مدل توسعه‌ی بازاریابی رسانه­های اجتماعی در خرید تجهیزات پزشکی در شرایط بحرانی ویروسی می‌تواند زمینه‌ای مبنایی و ضرورتی تام و تمام برای پرداختن به حوزه‌ی بازاریابی رسانه­های اجتماعی در شرایط بحرانی ویروسی در بازار ‌باشد.  
    کلید واژگان
    بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
    تجهیزات پزشکی
    بیماری کرونا
    سلامت
    روانشناسی بالینی

    شماره نشریه
    12
    تاریخ نشر
    2023-03-01
    1401-12-10
    ناشر
    دانشگاه علوم پزشکی ایران
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکترا، گروه مدیریت بازرگانی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران
    دانشیار، گروه مدیریت صنعتی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران
    دانشیار، گروه مدیریت رسانه، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران
    دانشیار، گروه مدیریت، مرکز تحقیقات کارآفرینی، ایده‌پردازی و تجاری‌سازی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران

    شاپا
    2228-7043
    2228-7051
    URI
    http://rjms.iums.ac.ir/article-1-7877-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/988855

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب