نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسلیمیان, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1402-01-21T18:37:37Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-04-10T18:37:38Z
dc.date.available1402-01-21T18:37:37Zfa_IR
dc.date.available2023-04-10T18:37:38Z
dc.date.issued2012-09-01en_US
dc.date.issued1391-06-11fa_IR
dc.identifier.citationسلیمیان, حسین. (1391). مروری بر استراتژی تسهیلات. تدبیر, 23(244), 76-77.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7199
dc.identifier.urihttp://tadbir.imi.ir/article-1-1210-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/951780
dc.description.abstractوظیفه اصلی بخش عملیات، تولید کالاها و ارائه خدمات می‌باشد.امروز، گروه زیادی از محصولات و کالاها تحت نظارت مدیریت عملیات به بازار عرضه می‌شوند. در هر سازمانی بخش عملیات به عنوان موتوری است که سود ایجاد کرده و زیربنای اقتصاد جهانی را شکل می‌دهد. بر این اساس ضروری است که در تدوین، استراتژی، شرکت‌ها توجه مناسبی به عملیات نمایند. مطالعات نشان دهنده آن است که حوزه های تصمیم گیری استراتژیک عملیات، شامل یکپارچگی عمودی ظرفیت، تسهیلات، تکنولوژی محصول و تکنولوژی فرایند می‌باشند و باید برای آن‌ها تصمیمات استراتژیک اتخاذ شود.در این مقاله استراتژی تسهیلات به طور مختصر مرور شده است.دریافت متن کاملfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتدبیرfa_IR
dc.subjectاستراتژی و تحولfa_IR
dc.titleمروری بر استراتژی تسهیلاتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهرانfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue244
dc.citation.spage76
dc.citation.epage77


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد