مؤلفههای مرتبط با ترجیح بیماران در انتخاب بیمارستان فرهیختگان تهران بر اساس الگوی بازاریابی آمیخته
(ندگان)پدیدآور
محمد حسین مشتاقیسمیه حساماباسط میرزایینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
HospitalsMixed Marketing
Patient Preference
Marketing of Health Services
بیمارستانها؛ بازاریابی آمیخته؛ ترجیح بیماران؛ بازاریابی خدمات سلامت
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2021-08-061400-05-15
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
کارشناس ارشد، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکده مدیریت، واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایراندانشیار، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکده مدیریت، واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
استادیار، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مركز تحقيقات سياستگذاري اقتصاد سلامت و گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، دانشکده بهداشت، واحد پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
شاپا
1735-78531735-9813




