الگويابي رابطه ميان كاربرد مؤلفههاي مديريت شش سيگماي ناب با مشتري محوري در كتابخانههاي دانشگاهي شهر تهران
(ندگان)پدیدآور
سيده زهرا موسویصديقه محمد اسماعيل
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
مدیریت شش سيگماي نابشش سيگمای ناب
كتابخانهها
مشتری محوری
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2016-09-261395-07-05
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
دانشجوي كارشناسي ارشد، علم اطلاعات و دانششناسي، گروه علم اطلاعات و دانششناسي، دانشكده علوم انساني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات تهران، تهران، ايراناستاديار، علم اطلاعات و دانششناسي، گروه علم اطلاعات و دانششناسي، دانشكده علوم انساني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد علوم و تحقيقات تهران، تهران، ايران
شاپا
1735-78531735-9813



