نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفاطمه فرخاريfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-09T03:47:54Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-27T03:48:04Z
dc.date.available1399-12-09T03:47:54Zfa_IR
dc.date.available2021-02-27T03:48:04Z
dc.date.issued2013-12-29en_US
dc.date.issued1392-10-08fa_IR
dc.date.submitted2012-11-09en_US
dc.date.submitted1391-08-19fa_IR
dc.identifier.citationفاطمه فرخاري. (1392). کاربرد آمیخته‌های بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی زابل. مدیریت اطلاعات سلامت, 10(6), 819-829.fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/904
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/781487
dc.description.abstractمقدمه: با توجه به اهمیت فعالیت‌های بازاریابی در شناخت و برآوردن نیاز کاربران و نیاز کتابخانه‌ها به این نوع فعالیت‌ها، این پژوهش با هدف تعیین میزان استفاده‌ی کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهر زابل از اصول بازاریابی انجام شد تا با شناخت و ارزیابی وضعیت موجود، بتوان برنامه‌ریزی‌های بهتری برای آینده ارایه نمود. روش بررسی: این پژوهش از نظر نوع، کاربردی است و از نظر شیوه‌ی گردآوری اطلاعات، به روش پیمایشی انجام گرفته است. جامعه‌ی آماری این پژوهش را تعداد 14 کتابخانه‌ی شهر زابل که تمامی آن‌ها سرشماری شدند، تشکیل داد. جمع‌آوری داده با استفاده از پرسش‌نامه در تیرماه 1391 انجام شد و با استفاده از نرم‌افزار آماری SPSS نسخه‌ی 11 و آمار توصیفی مانند میانگین و نمودار نتایج مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. روایی و پایایی (9/0=r ) پرسش‌نامه در پژوهش‌های قبلی تأیید شده است. یافته‌ها: کتابخانه‌ی دانشگاه زابل با میانگین (89/2)، دانشگاه علوم پزشکی (71/2)، دانشگاه آزاد (37/2) و کتابخانه‌های عمومی (86/1)؛ به‌ترتیب رتبه‌ی اول تا چهارم را در آمیخته‌ی محصول به خود اختصاص دادند. در آمیخته‌ی مکان رتبه‌ی اول تا چهارم به دانشگاه آزاد (3)، علوم پزشکی (42/2)، دانشگاه دولتی (15/2)، و کتابخانه‌های عمومی (79/1) تعلق داشت. هم‌چنین در آمیخته‌ی تشویق و ترغیب دانشگاه آزاد (09/2) رتبه‌ی اول و علوم پزشکی (84/1)، دولتی (64/1) و عمومی (14/1) رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. نتیجه‌گیری: تقریباً کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی زابل نسبت به دیگر کتابخانه‌ها از وضعیت بهتری برخوردار بودند. با توجه به نتایج، بالاترین میانگین میانگین‌ها در آمیخته‌های بازاریابی به عدد 3 نمی‌رسد، این عدد نشان داد که کتابخانه‌هایی که نسبت به دیگر کتابخانه‌ها از وضعیت بهتری برخوردار بودند؛ در حد متوسط قرار داشتند و خدمات ارایه شده در حد مطلوب نبود. واژه‌های کلیدی: آمیخته‌های بازاریابی؛ کتابخانه‌های دانشگاهی؛ بازاریابی؛ اطلاعات؛ خدمات کتابخانه‌های؛ دانشگاه‌هاfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.subjectآمیخته‌های بازاریابیfa_IR
dc.subjectکتابخانه‌های دانشگاهیfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectاطلاعاتfa_IR
dc.subjectخدمات کتابخانه‌هایfa_IR
dc.subjectدانشگاه‌هاfa_IR
dc.titleکاربرد آمیخته‌های بازاریابی در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی زابلfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentمربي، علم اطلاعات و دانش‌شناسي، دانشکده‌ي ادبيات و علوم انساني، دانشگاه زابل، زابل، ايرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue6
dc.citation.spage819
dc.citation.epage829


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد