نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسميه سادات آخشيكfa_IR
dc.contributor.authorعبدالحسين فرج پهلوfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T13:01:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T13:01:17Z
dc.date.available1399-12-04T13:01:07Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T13:01:17Z
dc.date.issued2010-07-05en_US
dc.date.issued1389-04-14fa_IR
dc.date.submitted2011-03-07en_US
dc.date.submitted1389-12-16fa_IR
dc.identifier.citationسميه سادات آخشيك, عبدالحسين فرج پهلو. (1389). الگوی تعالی سازمانی و سنجش کیفیت مدیریت فن‌آوری اطلاعات در كتابخانه‌های علوم پزشكی: بررسی موردی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور. مدیریت اطلاعات سلامت, 7(2)fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/140
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765187
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.titleالگوی تعالی سازمانی و سنجش کیفیت مدیریت فن‌آوری اطلاعات در كتابخانه‌های علوم پزشكی: بررسی موردی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپورfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentمربي،كتابداري و اطلاع رساني، دانشگاه تربيت معلم آذربايجان، تبريز، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، كتابداري و اطلاع رساني، دانشگاه شهيد چمران، اهواز، ايرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد