سیمای شکایات بیماران در بیمارستان های آموزشی اصفهان
(ندگان)پدیدآور
علی رضا جباریرجاء مردانیمریم مفیدمرضیه جعفریان جزیالهه خراسانی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
رضایت بیمار؛ حقوق بیمار؛ بیمارستان های آموزشیPatients' Satisfaction
Patients' Rights
Hospitals, Teaching.
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2015-04-231394-02-03
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استادیار مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت، دانشکده ی مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،اصفهان، ایرانکارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مرکز تحقیقات مدیریت ارائه خدمات سلامت، پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان
كارشناس ارشد مديريت خدمات بهداشتي درماني، كميته پژوهش هاي دانشجويي، دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، اصفهان
کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مرکز تحقیقات مدل سازی در سلامت، پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان
کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مرکز تحقیقات انفورماتیک پزشکی، پژوهشکده آینده پژوهی در سلامت، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، کرمان نویسنده ی مسوول
شاپا
1735-78531735-9813



