تحلیل تأثیر قیمت منصفانه ادراک شده توسط بیماران بر پذیرش قیمت خدمات درمانی ارائه شده از طریق رضایت و وفاداری
(ندگان)پدیدآور
علي کاظميعلي اسديجواد خزائي پول
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیکلید واژگان
قیمت منصفانهپذیرش قیمت
رضایت
وفاداری
Cost
Satisfaction
Patients
Health Services.
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2015-06-301394-04-09
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانسازمان پدید آورنده
استاديار، مديريت بازرگاني، گروه مديريت، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايرانكارشناس ارشد، مديريت بازرگاني، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ايران
دانشگاه اصفهان
شاپا
1735-78531735-9813



