نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحسن غفاري دارابfa_IR
dc.contributor.authorمحمد حسين يارمحمديانfa_IR
dc.contributor.authorالهه خراسانيfa_IR
dc.contributor.authorحامد علاقمندانfa_IR
dc.date.accessioned1399-12-04T12:18:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2021-02-22T12:18:31Z
dc.date.available1399-12-04T12:18:21Zfa_IR
dc.date.available2021-02-22T12:18:31Z
dc.date.issued2014-12-04en_US
dc.date.issued1393-09-13fa_IR
dc.date.submitted2014-02-10en_US
dc.date.submitted1392-11-21fa_IR
dc.identifier.citationمحسن غفاري داراب, محمد حسين يارمحمديان, الهه خراساني, حامد علاقمندان. (1393). نقش زنجیره ارزش در ارتقای کیفیت خدمات سلامت. مدیریت اطلاعات سلامت, 11(6), 799-811.fa_IR
dc.identifier.issn1735-7853
dc.identifier.issn1735-9813
dc.identifier.urihttp://him.mui.ac.ir/index.php/him/article/view/1822
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/765020
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت اطلاعات سلامتfa_IR
dc.subjectزنجیره ارزش;کیفیتfa_IR
dc.subjectاستراتژی ارزش افزاfa_IR
dc.subjectخدمات سلامتfa_IR
dc.titleنقش زنجیره ارزش در ارتقای کیفیت خدمات سلامتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوي کارشناسي ارشد، مديريت بازرگاني، دانشگاه آزاد اسلامي، واحد مبارکه، اصفهان، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، مديريت و برنامه ريزي آموزشي، مرکز تحقيقات مديريت و اقتصاد سلامت، دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، اصفهان، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسي ارشد، مديريت خدمات بهداشتي درماني، دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، اصفهان، ايرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوي دکتري، مديريت سلامت حوادث و بلايا، پژوهشگاه شاخص پژوه دانشگاه علوم پزشکي اصفهان، اصفهان، ايرانfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue6
dc.citation.spage799
dc.citation.epage811


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد