نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزنوزی, سیدجعفرfa_IR
dc.contributor.authorمحمودی, مهساfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-24T01:04:43Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-14T01:04:43Z
dc.date.available1399-08-24T01:04:43Zfa_IR
dc.date.available2020-11-14T01:04:43Z
dc.date.issued2020-10-01en_US
dc.date.issued1399-07-10fa_IR
dc.identifier.citationزنوزی, سیدجعفر, محمودی, مهسا. (1399). شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان ماسک براساس مدل اسپرولز و کندال. دانش پیشگیری و مدیریت بحران, 10(3), 219-226.fa_IR
dc.identifier.issn2322-5955
dc.identifier.issn2538-1814
dc.identifier.urihttp://dpmk.ir/article-1-347-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/656343
dc.description.abstractزمینه و هدف: در این پژوهش هدف، شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان ماسک براساس سبک­های مطرح شده ازسوی اسپرولز و کندال است. سوالی که در این پژوهش مطرح می‌شود این است که سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان ماسک در شرایط بیماری کرونا چگونه است؟ روش: این پژوهش به لحاظ ماهیت از نوع کاربردی و از لحاظ اجرا، توصیفی و پیمایشی به شمار می‌آید. 317 نفر از مشتریان مراجعه کننده به داروخانه­های ارومیه برای خرید ماسک، به عنوان نمونه آماری انتخاب شده­اند. ابزار اصلی گردآوری داده­ها پرسشنامه است. از روش تی­تک نمونه­ای با نرم افزار SPSS برای تحلیل داده­ها استفاده گشته. یافته‌ها: نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن بود که از هشت سبک مطرح شده، 4 سبک شناسایی شد و در اولویت­بندی انجام گرفته، سبک حساس به کیفیت دارای بیشترین اولویت قرار گرفت. نتیجه‌گیری: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تقاضا برای ماسک در بین مصرف‌کنندگان افزایش یافته است. از ۸ سبک تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان، شاهد تایید 4 سبک در بین مصرف‌کنندگان شدیم. سبک کیفیت، بیشترین اولویت را به خود اختصاص داد. چرا که دست‌یابی به تهیه ماسک با کیفیت یک دغدغه در بین مصرف‌کنندگان بود. از طرفی اهمیت کیفیت برای جامعه و مصرف‌کنندگان در شرایط بیماری کرونا قابل انکار نیست. بنابراین، تولید و توزیع ماسک با کیفیت، باید به طور صحیح در کل کشور انجام گیرد.fa_IR
dc.format.extent402
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherسازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofدانش پیشگیری و مدیریت بحرانfa_IR
dc.relation.ispartofDisaster Prevention and Management Knowledgeen_US
dc.subjectکروناfa_IR
dc.subjectسبک‌های تصمیم‌گیریfa_IR
dc.subjectاسپرولز و کندالfa_IR
dc.subjectماسک.fa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleشناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مشتریان ماسک براساس مدل اسپرولز و کندالfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeكاربرديfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیاردانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه ارومیه. ارومیه ، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، گرایش بین الملل، دانشکده اقتصاد و مدیریت، دانشگاه ارومیه. ارومیه . ایران .fa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue3
dc.citation.spage219
dc.citation.epage226


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد