مرور دوره 11, شماره 4 بر اساس موضوع "آموزش پژوهش محور"

  • شیوه آموزش دکترای تخصصی (PhD) در رشته‌های علوم پزشکی ایران و کارکرد آموزش مبتنی بر پژوهش 

    دکتر علی‌اکبر حق‌دوست؛ دکتر بهنام صادقی‌راد؛ دکتر مجید فصیحی‌هرندی؛ آزاده روح‌الامینی (وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی, 2009-01-01)
    مقدمه: هدف اصلی ما از این تحقیق بررسی وضعیت آموزش دانشجویان در مقطع دکترای تخصصی در کشور، مقایسه آن با مدل‌های آموزشی در کشورهای پیشرفته و همچنین شناسایی جایگاه آموزش مبتنی بر پژوهش ( research based ) بود. روش کار: در یک ...