نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحقر, علیfa_IR
dc.contributor.authorشرافت, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorاصغری زاده, عزت الهfa_IR
dc.contributor.authorمیرغفوری, حبیب الهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:42:54Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:42:55Z
dc.date.available1399-08-23T17:42:54Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:42:55Z
dc.date.issued2016-07-01en_US
dc.date.issued1395-04-11fa_IR
dc.identifier.citationمحقر, علی, شرافت, ابوالفضل, اصغری زاده, عزت اله, میرغفوری, حبیب اله. (1395). طراحی مدلی جدید به‌ منظور ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت برق. نشریه کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران, 5(1), 68-80.fa_IR
dc.identifier.issn2322-2344
dc.identifier.issn10
dc.identifier.urihttp://ieijqp.ir/article-1-272-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/627774
dc.description.abstractچکیده:مطالعات پیشین در بحث سیستم نگهداری و تعمیرات، به تعیین معیارهای ارزیابی، گروه‌بندی آن‌ها و استفاده از تکنیک‌های مختلف جهت ارزیابی پرداخته‌اند. اما مسئله اصلی این تحقیق، ارتباط معیارهای سنجش با فرآیندها و اهداف به‌کارگیری سیستم نت،به‌منظور استفاده از بازخوردهای ارزیابی در جهت ارتقای سیستم نت و سازمان به‌طور سیستماتیک و شفاف است که در مطالعات پیشین به آن توجه نشده است. تحقیق حاضر، تحقیقی با رویکرد کیفی است که در آن از تجزیه‌وتحلیل متاسنتز و نظریه برخاسته از داده‌ها استفاده‌شده است. در مرحله اول تحقیق، از روش متاسنتز جهت گردآوری مطالعات کیفی مرتبط با تحقیق، تجزیه‌وتحلیل یافته‌های آن، کشف نکات اساسی و ترکیب و تبدیل آن به یک جایگزین کلی، به‌منظور تعیین ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات پرداخته‌شده است. مرحله بعد، استفاده از روش نظریه برخاسته از داده‌ها برای رسیدن به طراحی مدل اصلی موضوع موردبررسی است. با استفاده از این نظریه، زیرسیستم‌های سیستم نگهداری و تعمیرات تعیین و رابطه بین زیرسیستم‌های سیستم نگهداری و تعمیرات، مشخص و چگونگی عملکرد سیستم نگهداری و تعمیرات به‌گونه‌ای که در راستای ارتقای سازمان حرکت کند، موردبررسی قرارگرفته است. درنهایت مدل ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات طراحی‌شده، از طریق متخصصین صنعت برق و خبرگان دانشگاهی از منظر سادگی،انعطاف‌پذیری و قابل‌درک بودن، اجرایی و کاربردی بودن، توجه به بهبود مستمر و اثربخشی،جامعیت، تمرکز و اولویت‌بندی در ارزیابی، مورد اعتبارسنجی قرارگرفته و تأیید شد.fa_IR
dc.format.extent722
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مهندسی بهره وری صنعت برق ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه کیفیت و بهره وری صنعت برق ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Electric Industry Journal of Quality and Productivityen_US
dc.subjectارزیابی سیستم نگهداری و تعمیراتfa_IR
dc.subjectمتاسنتزfa_IR
dc.subject‌ نظریه برخاسته از داده‌هاfa_IR
dc.subjectمعیارهای ارزیابی نگهداری و تعمیراتfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleطراحی مدلی جدید به‌ منظور ارزیابی سیستم نگهداری و تعمیرات در صنعت برقfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه یزدfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage68
dc.citation.epage80


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد