نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخلیلی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorخدرزاده, مجتبیfa_IR
dc.contributor.authorمرادی دالوند, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T17:41:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T17:41:49Z
dc.date.available1399-08-23T17:41:49Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T17:41:49Z
dc.date.issued2013-02-01en_US
dc.date.issued1391-11-13fa_IR
dc.identifier.citationخلیلی, محمد, خدرزاده, مجتبی, مرادی دالوند, محمد. (1391). ارائه مدلی جدید برای قیمت دهی مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش آن در مدیریت بار و تاثیر آن بر بهره‌برداری از ریزشبکه‌ها. نشریه کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران, 1(2), 1-7.fa_IR
dc.identifier.issn2322-2344
dc.identifier.issn10
dc.identifier.urihttp://ieijqp.ir/article-1-60-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/627685
dc.description.abstractبا تغییر دیدگاه بهره‌برداری سیستم قدرت از کنترل متمرکز به نامتمرکز در بستر شبکه‌های هوشمند و ریزشبکه‌ها، استفاده از ظرفیت‌های مصرف‌کنندگان در مدیریت بار توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به وجود بارهای مختلف از نظر اولویت تغذیه، مصرف‌کنندگان می‌توانند با ارائه میزان بار قابل قطع یا جابجایی خود در قیمت‌های مختلف، به مرکز کنترل ریزشبکه در بهینه‌سازی بهره‌برداری از ریزشبکه و تامین انرژی بار‌های بحرانی کمک کنند. قیمت‌دهی مصرف‌کننده می‌تواند در کاهش هزینه‌های بهره‌برداری، مخصوصا زمانی که قیمت‌های بازار بالاست، بسیار مفید باشد. در ضمن با این روش مصرف‌کنندگان می‌توانند از پرداخت هزینه‌های زیاد برای بارهای کم اهمیت خود جلوگیری کنند. در این مقاله مدلی جهت بررسی تاثیر قیمت‌دهی مشترکان بر بهره‌برداری از ریزشبکه‌ها با در نظر گرفتن انواع مصرف‌کننده و اولویت‌های مختلف بار ارائه شده است. نتایج بدست آمده نشان‌دهنده صلاحیت این مدل برای شبیه‌سازی قیمت‌دهی مصرف‌کنندگان می‌باشد.fa_IR
dc.format.extent255
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مهندسی بهره وری صنعت برق ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه کیفیت و بهره وری صنعت برق ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Electric Industry Journal of Quality and Productivityen_US
dc.subjectپاسخ تقاضاfa_IR
dc.subjectقیمت‌دهی مصرف‌کنندهfa_IR
dc.subjectاولویت بارfa_IR
dc.subjectریزشبکهfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleارائه مدلی جدید برای قیمت دهی مصرف کننده با در نظر گرفتن نقش آن در مدیریت بار و تاثیر آن بر بهره‌برداری از ریزشبکه‌هاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعت آب و برقfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعت آب و برقfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعت آب و برقfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage7


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد