• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Applied Linguistics
    • Volume 17, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Effects of Processing Instruction, Consciousness-Raising Tasks, and Textual Input Enhancement on Intake and Acquisition of the English Causative Structures

    (ندگان)پدیدآور
    Jalali, MehriJafarigohar, Manoochehr
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    242.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    پژوهشي
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    Consciousness-raising
    Focus on Form
    Input processing
    Intake
    Processing instruction
    Textual input enhancement

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2014-04-01
    1393-01-12
    ناشر
    Tehran, Kharazmi University
    سازمان پدید آورنده
    Payame Noor University
    Payame Noor University

    شاپا
    1735-1634
    URI
    http://ijal.khu.ac.ir/article-1-2028-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/625639

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب