نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorروانبخش اسمعیلیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T13:31:05Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T13:31:06Z
dc.date.available1399-08-23T13:31:05Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T13:31:06Z
dc.date.issued1998-11-01en_US
dc.date.issued1377-08-10fa_IR
dc.identifier.citationروانبخش اسمعیلی. (1377). بررسی موانع اجرای آموزش بیمار از دیدگاه پرستاران بالینی شاغل در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران(1372). نشریه پرستاری ایران, 12(18), 111-114.fa_IR
dc.identifier.issn2008-5923
dc.identifier.issn2008-5931
dc.identifier.urihttp://ijn.iums.ac.ir/article-1-1404-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/612397
dc.description.abstract  پژوهش حاضر یک مطالعه زمینه­ای بوده است که به منظور بررسی موانع اجرای آموزش بیمار از دیدگاه پرستاران بالینی شاغل در بیمارستانهای وابسته ب دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام گرفته است. در این پژوهش 100نفر پرستار شرکت داشته­اند. ابزار که در دو قسمت تنظیم شده است: قسمت اول مربوط به مشخصات فردی واحدهای مورد پژوهش، و قسمت دوم شامل موانع اجرای آموزش بیمار در مراحل سه گانۀ فرآیند آموزش بیمار بوده است.   نتایج بررسی نشان داد که واحدهای مورد پژوهش اغلب موانع ذکر شده در هر سه مرحله از فرایند آموزش بیمار را با درصد بالایی در امر آموزش بیمار حائز اهمیت زیاد دانسته­اند. همچنین آزمون آماری بین مشخصات فردی واحدهای مورد پژوهش و دیدگاه آنها در مورد اهمیت موانع اجرای آموزش بیمار، ارتباط معنی داری را نشان نداد.fa_IR
dc.format.extent1271
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پرستاری ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofIran Journal of Nursingen_US
dc.subjectپرستاریfa_IR
dc.titleبررسی موانع اجرای آموزش بیمار از دیدگاه پرستاران بالینی شاغل در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران(1372)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue18
dc.citation.spage111
dc.citation.epage114


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد