تحلیل شکاف مهارت و نیازهای آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران در رابطه با راهبردهای تدریس
(ندگان)پدیدآور
نجفی, مریمنجفی, مینوکشمیری, فاطمهنوع مدرک
Textپژوهشي
زبان مدرک
فارسیچکیده
: تربیت دانشجویان دکترای تخصصی به عنوان مدرسین و اعضای هیئت علمی آیندهی دانشگاههای کشور نیازمند برنامهریزی مدون مبتنی بر نیازسنجیهای سیستماتیک است. لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.روش کار:انجام شد.یافتهها
باتوجه به نیازهای دانشجویان دکترای تخصصی، لزوم برگزاری دوره های آموزشی مجموعه فنون تدریس و ارزشیابی مبتنی بر نیاز آنان با تاکید بر رویکرد مبتنی بر توانمندی یکی از الزامات تربیت مدرس در سیستم آموزشی است .
کلید واژگان
نیازسنجیمهارت تدریس
آموزش
توانمندی
آموزش پزشکی
شماره نشریه
118تاریخ نشر
2014-04-011393-01-12
ناشر
دانشگاه علوم پزشکی ایرانسازمان پدید آورنده
دانشگاه علوم پزشکی تهراندانشگاه علوم پزشکی تهران
دانشگاه علوم پزشکی تهران
شاپا
2228-70432228-7051




