نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمعارفی, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorزیلایی, ساراfa_IR
dc.contributor.authorزمان, روشنکfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-23T09:01:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-13T09:01:01Z
dc.date.available1399-08-23T09:01:00Zfa_IR
dc.date.available2020-11-13T09:01:01Z
dc.date.issued2020-04-01en_US
dc.date.issued1399-01-13fa_IR
dc.identifier.citationمعارفی, فاطمه, زیلایی, سارا, زمان, روشنک. (1399). تأثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی و کیفیت رابطه با مراجعین با نقش میانجی چابکی سازمانی از دیدگاه کارکنان بیمارستان های دولتی شهر اهواز. مجله علوم پزشکی رازی, 27(2), 1-9.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-5965-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/594640
dc.description.abstractزمینه و هدف: این تحقیق با هدف بررسی تأثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی و کیفیت رابطه با مراجعین با نقش میانجی چابکی سازمانی در بیمارستان‌های دولتی شهر اهواز به مرحله اجرا درآمده است. روش کار: جامعه آماری این مطالعه کاربردی، کلیه کارکنان بیمارستان‌های دولتی شهر اهواز بود که تعداد 370 نفر از آنان به‌عنوان نمونه بر اساس فرمول کوکران انتخاب گردید. نمونه‌گیری به روش غیر تصادفی انجام شد. داده‌های مورد نیاز برای تحقیق از طریق پرسش‌نامه­های استاندارد گردآوری شدند و برای بررسی فرضیه‌ها، از مدل معادلات ساختاری و نرم‌افزارهای SPSS و Smart PLS استفاده شده است. یافته‌ها: یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل اطلاعات، نشان داد که مقدار تأثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی، کیفیت رابطه با مراجعین و چابکی سازمانی به ترتیب 512/0، 506/0 و 681/0 می‌باشد و نیز مقدار تأثیر چابکی سازمانی بر رضایت شغلی و کیفیت رابطه با مراجعین به ترتیب 439/0 و 484/0 می‌باشد. تأثیر متغیر میانجی نیز تأیید شده است. نتیجه‌گیری: با توجه به نتایج به دست آمده از پژوهش، برای افزایش رضایت شغلی کارکنان و بهبود کیفیت رابطه با مراجعین ضروری است اقدامات لازم برای ارتقاء فرهنگ یادگیری سازمانی و نیز چابکی سازمانی و رفع موانع آن‌ها انجام گیرد.fa_IR
dc.format.extent738
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectفرهنگ یادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectرضایت شغلیfa_IR
dc.subjectکیفیت رابطه با مراجعینfa_IR
dc.subjectچابکی سازمانیfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleتأثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بر رضایت شغلی و کیفیت رابطه با مراجعین با نقش میانجی چابکی سازمانی از دیدگاه کارکنان بیمارستان های دولتی شهر اهوازfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نور، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزادfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.citation.volume27
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage9


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد