مرور دوره 20, شماره 112 بر اساس موضوع "تئوری رفتار برنامهریزی شده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی مداخله آموزشی بر اساس تئوری رفتار برنامهریزی شده بر صرف صبحانه و میان وعده سالم دردانش آموزان مدارس ابتدایی شهر قزوین در سال 1390
(دانشگاه علوم پزشکی ایران, 2013-10-01)زمینه و هدف: نخوردن صبحانه و مصرف روزافزون میان وعدههای کم ارزش در میان نوجوانان با پیامدهای منفی سلامتی همراه است و با بروز بیماریهای مزمن در بزرگسالی ارتباط دارد. از آنجایی که ریشه اغلب رفتارهای غلط بهداشتی به تجارب ...



