• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل
    • دوره 5, شماره 5
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل
    • دوره 5, شماره 5
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    روند تحصیلی فارغ التحصیلان مامایی و دانشجویان ورودی سال های 76-1371، دانشگاه علوم پزشکی بابل

    (ندگان)پدیدآور
    آقاجانی دلاور،, مولودامیدوار, شبنم
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    2.494کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    تحلیلی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    سابقه و هدف: یکی از روش های قابل توجه در ارزیابی نظام آموزشی دانشگاه ها وضعیت روند تحصیلی فارغ التحصیلان رشته های مختلف در دوران تحصیلی می باشد. بدین منظور وضعیت روند تحصیلی دانشجویان رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی بابل مورد بررسی قرار گرفت. مواد و روش ها: این مطالعه توصیفی-تحلیلی بر روی کلیه 120 نفر از فارغ التحصیلان رشته مامایی ورودی سال های 76-1371 انجام شد و اطلاعات لازم از بایگانی آموزشی دانشگاه گردآوری شد. یافته ها: وضعیت تحصیلی دانشجویان ورودی های 76-1371 تفاوت قابل ملاحظه ای نداشت در ارتباط با خصوصیات دموگرافیک و چگونگی وضعیت تحصیلی دانشجویان، نتایج نشان داد که دانشجویان زیر 20 سال و مجرد میانگین دروس (16.6) در مقایسه با میانگین دروس دانشجویان غیر خوابگاهی (16.1) وضعیت بهتری داشتند و ارتباط بین وضعیت سکونت دانشجویان با میانگین دروس معنی دار بوده است (P
    کلید واژگان
    فارغ التحصیلان
    رشته مامایی
    وضعیت آموزشی
    مقطع تحصیلی
    بیوشیمی

    شماره نشریه
    5
    تاریخ نشر
    2003-12-01
    1382-09-10
    ناشر
    دانشگاه علوم پزشکی بابل

    شاپا
    1561-4107
    2251-7170
    URI
    http://jbums.org/article-1-2788-fa.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/589026

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب