مرور دوره 13, شماره 50 بر اساس موضوع "دانشجویان پرستاری"

  • مقایسه دوروش ارزشیابی بالینیOSCE و سنتی برمیزان رضایت دانشجویان پرستاری 

    چهرزاد, مینو میترا؛ شفیع پور, سیده زهرا؛ میرزایی, مهشید؛ کاظم نژاد, احسان (دانشگاه علوم پزشکی گیلان, 2004-07-01)
    چکیده مقدمه: ارزشیابی آخرین حلقه از فعالیت‌های آموزشی و تکمیل کننده فعالیت‌های معلمان است، و ارزیابی مهارت‌های بالینـی از مهمترین مواردارزشیابی دانشجویان پرستاری به شماررفته واصلاح آن رابطه مستقیم با ارتقا کیفیت اموزشی ...