مرور دوره 14, شماره 4 بر اساس موضوع "جانباز"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
بررسی مقایسه ای مهارت های تفکر انتقادی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان جانباز و غیر جانباز
(دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2013-01-01)اهداف: تفکر انتقادی امروزه از نظر اندیشمندان به عنوان خروجی اصلی آموزش عالی معرفی شده و آموزش تفکر پایه اصلی ظهور آن می باشد. با هدف این مطالعه مقایسه مهارت های تفکر انتقادی و گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان جانباز و ...
-
یافته ها، تنگناها و جهت گیری های پژوهش در حوزه سلامت روانی جانبازان
(دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2013-01-01)اهداف: مطالعات گوناگونی در حوزه سلامت روان جانبازان انجام شده است. هدف پژوهش حاضر بررسی این پژوهشها برای شناخت تنگناها و ترسیم ماتریس پژوهشی است. روش ها: پژوهش حاضر با استفاده از روش مطالعه مروری و تحلیل محتوا، اطلاعات ...



