مرور دوره 19, شماره 5 بر اساس موضوع "فلسفه آموزشی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی رابطه ایدئولوژی برنامه درسی و فلسفههای آموزشی با رویکردهای تدریس اساتید یک دانشگاه علوم پزشکی نظامی شهر تهران
(دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله, 2018-01-01)زمینه و هدف: امروزه نحوه تدریس و تعاملات مدرسان در حوزه یاددهی – یادگیری اهمیت به سزایی پیدا کرده است. لذا، بررسی عوامل تخصصی تأثیر گذار در حوزه تدریس و رویکردهای انتخابی آنان در امر آموزش حائز اهمیت است. در واقع میتوان ...



