نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorامنیان, جوادfa_IR
dc.contributor.authorمعرفت, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T04:44:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T04:44:41Z
dc.date.available1399-08-22T04:44:40Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T04:44:41Z
dc.date.issued2017-01-01en_US
dc.date.issued1395-10-12fa_IR
dc.identifier.citationامنیان, جواد, معرفت, مهدی. (1395). روابط کاربردی برای برآورد غلظت آلاینده ناشی از خودرو در پارکینگ‌های بسته. مهندسی مکانیک مدرس, 16(11), 445-448.fa_IR
dc.identifier.issn1027-5940
dc.identifier.issn2476-6909
dc.identifier.urihttp://mme.modares.ac.ir/article-15-8399-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/523194
dc.description.abstractبا استفاده از تخمین میزان آلاینده در یک پارکینگ می‌توان سیستم تهویه‌ای با تضمین ایجاد کیفیت هوای مناسب طراحی نمود. در این مقاله رابطه کاربردی بین افزایش غلظت آلاینده ناشی از خودروها با زمان در پارکینگ‌های بسته بدست آمده است. نتایج حاصل از الگوی فوق از نظر فیزیکی بخوبی بیانگر تغییرات میزان غلظت منوکسیدکربن در پارکینگ تحت تاثیر پارامترهای عملکردی است. علاوه بر میزان دبی هوا که پارامتری با اهمیت در افزایش کیفیت هوا در پارکینگ‌های بسته است، کارآیی خروجی آلاینده هم در کیفیت هوا تاثیر داشته و اثر آن در رابطه بیان شده در این مقاله قابل مشاهده است.fa_IR
dc.format.extent290
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofمهندسی مکانیک مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofModares Mechanical Engineeringen_US
dc.subjectپخش آلودگیfa_IR
dc.subjectپارکینگ طبقاتیfa_IR
dc.subjectافزایش غلظت آلایندهfa_IR
dc.subjectمدل عددیfa_IR
dc.titleروابط کاربردی برای برآورد غلظت آلاینده ناشی از خودرو در پارکینگ‌های بستهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجو/ دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentهیئت علمی دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.citation.volume16
dc.citation.issue11
dc.citation.spage445
dc.citation.epage448


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد