نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبیگ زاده عباسی, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T04:35:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T04:35:57Z
dc.date.available1399-08-22T04:35:56Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T04:35:57Z
dc.date.issued2014-02-01en_US
dc.date.issued1392-11-12fa_IR
dc.identifier.citationبیگ زاده عباسی, مجتبی. (1392). بررسی آزمایشی و تئوری تأثیر چرخ طیّار دو جرمی در کاهش نوسانات سیستم انتقال قدرت وسیلۀ نقلیه. مهندسی مکانیک مدرس, 13(12), 144-155.fa_IR
dc.identifier.issn1027-5940
dc.identifier.issn2476-6909
dc.identifier.urihttp://mme.modares.ac.ir/article-15-10130-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/522640
dc.description.abstractچکیده - آرامش سرنشینان وسیلۀ نقلیه و کاهش مصرف سوخت و در نتیجه همچنین ایجاد کمتر مواد آلاینده به منظور حفظ محیط زیست از اهداف اصلی شرکت های خودرو سازی است. علاوه بر این از اهداف اصلی شرکت های خودرو سازی، افزایش بازده موتورهای احتراق داخلی است، که برای این منظور باید تلاش کرد فرایندهای احتراق در فضائی هر چه داغ تر صورت گیرند. از طرفی نایکنواختی های احتراق اثرات نامطلوبی مثل ضربه زدن، صداهای جغجغه ای و بم در جعبه دنده و لرزشهای اتاق خودرو را به دنبال دارند. انفجار ضربه ای و متناوب ناشی از احتراق موتور، باعث ایجاد نایکنواختی های شدید دورانی شده و در نتیجه آرامش سرنشینان خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد. به منظور حذف اثرات نامطلوب مذکور، تلاش می شود سرعت دورانی و گشتاور ورودی به جعبه دنده یکنواخت گردد. بدین منظور ضمن بررسی روشهای موجود، در این تحقیق به بررسی و ارائه یک سامانۀ جدید تحت عنوان چرخ طیّار دو جرمی پرداخته می شود و نتایج آزمایشات ارائه شده با نتایج شبیه سازی مقایسه و تأثیر سامانۀ جدید در آرام سازی خودرو بررسی می گردد.fa_IR
dc.format.extent1283
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofمهندسی مکانیک مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofModares Mechanical Engineeringen_US
dc.subjectکلید‌ واژگان: موتور احتراق داخلیfa_IR
dc.subjectچرخ طیّار دو جرمیfa_IR
dc.subjectسکوی آزمایش اونیورسالfa_IR
dc.titleبررسی آزمایشی و تئوری تأثیر چرخ طیّار دو جرمی در کاهش نوسانات سیستم انتقال قدرت وسیلۀ نقلیهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعتی سیرجانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue12
dc.citation.spage144
dc.citation.epage155


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد