مرور دوره 15, شماره 2 بر اساس موضوع "ترمودینامیک سرعت محدود"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه مدل دیفرانسیلی پلیتروپیک به منظور ارزیابی عملکرد موتور استرلینگ با در نظر گرفتن مدلهای مختلف انتقال حرارت در بازیاب
(دانشگاه تربیت مدرس, 2015-04-01)یک مدل حرارتی دیفرانسیلی بمنظور شبیه سازی عملکرد حرارتی موتور استرلینگ ارائه گردیده است. در این مدل با ارزیابی واقعی تر عملکرد موتور، فرایند انبساط و تراکم پلیتروپیک جایگزین مدلهای هم دما و آدیاباتیک پژوهشهای پیشین شده و ...



