نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعلیایی, غلامرضاfa_IR
dc.contributor.authorهادیان, محمد رضاfa_IR
dc.contributor.authorفرزیانپور, فرشتهfa_IR
dc.contributor.authorجلالی, شهرهfa_IR
dc.contributor.authorوثاقی قراملکی, بهنوشfa_IR
dc.contributor.authorعباسی, انسیهfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-22T04:03:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-12T04:03:15Z
dc.date.available1399-08-22T04:03:15Zfa_IR
dc.date.available2020-11-12T04:03:15Z
dc.date.issued2007-07-01en_US
dc.date.issued1386-04-10fa_IR
dc.identifier.citationعلیایی, غلامرضا, هادیان, محمد رضا, فرزیانپور, فرشته, جلالی, شهره, وثاقی قراملکی, بهنوش, عباسی, انسیه. (1386). ارزیابی درونی در گروه آموزشی فیزیوتراپی. توانبخشی نوین, 1(2), 19-24.fa_IR
dc.identifier.issn2008-2576
dc.identifier.issn2008-2584
dc.identifier.urihttp://mrj.tums.ac.ir/article-1-163-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/520311
dc.description.abstractزمینه و هدف: ارزشیابی فرایندی نظام دار برای جمع آوری، تحلیل و تفسیراطلاعات به منظور بررسی میزان عملی شدن هدفها می باشد. در سیستم نظام آموزشی دانشگاهی منظور از آموزش، ایجاد تغییرات مناسب و روز افزون در حاصل این سیستم یعنی دانشجویان است و هدف از ارزشیابی، ارتقای کیفیت آموزش می باشد.روش بررسی : در این مطالعه گروه آموزشی فیز یوتراپی دانشکده توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی تهران باهدف انطباق آموزش با نیازهای جامعه وارتقای کیفیت با استفاده از پرسشنامه نظرسنجی از استادان, دانشجویان و دانش آموختگان در سال 1383 ارزشیابی شدند. این پژوهش یک مطالعه مقطعی (Cross sectional) و از نوع سنجش توصیفی و تحلیلی (Survey descriptive & analytical) می باشد که براساس ده گام و در هشت حوزه با عوامل مورد ارزشیابی مثل مدیریت و سازماندهی، هیات علمی، فراگیران، نیروی انسانی و پشتیبانی، فضاهای آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی، تجهیزات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و تشخیصی، دوره‏ها، برنامه‏های آموزشی، فرایند تدریس و یادگیری و رضایت‏مندی دانش آموختگان انجام شده است.یافته ها: میانگین کل نتایج ارزیابی درونی در گروه آموزشی فیزیوتراپی در هشت حوزه براساس الگوی  SWOTs  2/76%  یعنی مطلوب تحلیل شده است.نتیجه گیری: ارزشیابی آموزشی بهترین شاخصی است که میزان رسیدن به هدفها را نشان می دهد و به تحلیل کیفیت فعالیت های آموزشی می پردازد و از آن می توان به نتایج منطقی ومتعارف دست یافت.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofتوانبخشی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofModern Rehabilitationen_US
dc.subjectارزیابی درونیfa_IR
dc.subjectگروه آموزشی فیزیوتراپیfa_IR
dc.subjectدانشکده توانبخشیfa_IR
dc.subjectدانشگاه علوم پزشکی تهرانfa_IR
dc.subjectعمومىfa_IR
dc.titleارزیابی درونی در گروه آموزشی فیزیوتراپیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage19
dc.citation.epage24


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد