مرور دوره 35, شماره 4 بر اساس موضوع "بازاندیشی"

  • نظریه یادگیری تحولی: امکانی برای توسعه حرفه‌ای معلمان 

    بزرگ, حمیده؛ بزرگ, حمیده؛ مهرمحمدی, محمود؛ مهرمحمدی, محمود؛ طلایی, ابراهیم؛ طلایی, ابراهیم؛ موسی پور, نعمت الله؛ موسی پور, نعمت الله (وزارت آموزش و پرورش, 2020-03-01)
    هدف پژوهش حاضر جستجوی فرایندی برای هدایت توسعه حرفه‌­ای معلمان با بهره‌­گیری از نظریه یادگیری تحولی است. این پژوهش در یکی از مدارس ابتدایی پسرانه منطقه یک تهران، به روش کیفی و با  13 معلم مشارکت­‌کننده در فرایند پژوهش انجام ...