مرور دوره 18, شماره 1 بر اساس موضوع "حافظه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی واکنش متقابل سیستم 2α-آدرنرژیک و کافئین بر یادگیری احترازی غیرفعال در موشهای صحرایی نر نژاد ویستار
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران, 2008-04-01)سابقه و هدف:داروهایی که سیستم α2- آدرنرژیک را تحت تأثیر قرار می دهند، میتوانند بر روی یادگیری نیز اثر داشته باشند. در این مطالعه، تاثیر تداخل کافئین وسیستم α2- آدرنرژیک بر یادگیری وحافظه بررسی شد. روش بررسی: در پژوهش حاضر ...



