مرور دوره 24, شماره 4 بر اساس موضوع "آموزش گروهی شناختی رفتاری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش گروهی شناختی- رفتاری کنترل خشم بر پرخاشگری دانش آموزان دختر پرخاشگر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران, 2015-01-01)سابقه و هدف: پرخاشگری یکی از مشکلات مهم دوره نوجوانی است که پیامدهای منفی همچون تصویر ذهنی منفی در میان همسالان و آموزگاران، طرد از سوی همسالان، افت تحصیلی، مصرف مواد، مشکلات ارتباطی با خانواده و بزهکاری را در پی دارد. ...



