مرور دوره 27, شماره 9 بر اساس موضوع "بیش فعالی/کمبود توجه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی اثربخشی توانبخشی نوروسایکولوژیک ترکیبی بر کارکردهای شناختی و رفتاری کودکان با اختلال بیشفعالی/کمبود توجه
(دانشگاه علوم پزشکی ارومیه, 2016-12-01)پیشزمینه و هدف: اختلالات کارکردهای شناختی بهعنوان اجزاء اختلال بیشفعالی/کمبود توجه در نظر گرفته میشود. کارکردهای شناختی میتوانند توسط تمرینات توانبخشی شناختی و نوروسایکولوژیک بازترانی شوند. هدف از این مطالعه، بررسی ...



