مرور دوره 27, شماره 9 بر اساس موضوع "استرس ادراکشده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش استرس ادراکشده و اختلال خوردن در دانش آموزان مبتلابه علائم اختلال خوردن
(دانشگاه علوم پزشکی ارومیه, 2016-12-01)پیشزمینه و هدف: پژوهش حاضر باهدف تعیین میزان اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش استرس ادراکشده و اختلال خوردن در دانشآموزان مبتلابه علائم اختلال خوردن انجامگرفته است. مواد و روش کار: روش پژوهش حاضر از ...



