| dc.contributor.author | شاه سیاه, ندا | fa_IR |
| dc.contributor.author | نظرپوری, امیرهوشنگ | fa_IR |
| dc.contributor.author | حکاک, محمد | fa_IR |
| dc.contributor.author | وحدتی, حجت | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-08-21T21:49:27Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-11-11T21:49:28Z | |
| dc.date.available | 1399-08-21T21:49:27Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-11-11T21:49:28Z | |
| dc.date.issued | 2020-01-01 | en_US |
| dc.date.issued | 1398-10-11 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (2020). scientific magazine yafte, 21(4), 58-73. | en_US |
| dc.identifier.issn | 1563-0773 | |
| dc.identifier.uri | http://yafte.lums.ac.ir/article-1-2875-fa.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/483708 | |
| dc.description.abstract | مقدمه: در سالهای اخیر استفاده از فناوریهای نوین، یادگیریهای سنتی را به سمتوسوی یادگیری الکترونیکی سوق داده و آن را به ابزار یادگیری مهمی تبدیل کرده است. این مهم، پژوهش حاضر را به سمت ارائه یک مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سوق داده است.
مواد و روش ها: این پژوهش، یک پژوهش کیفی با رویکرد تحلیل محتوا بود. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل دادند. دادهها با مصاحبههایی نیمه ساختارمند و استفاده از روش گلوله برفی گردآوری گردید. نمونه گیری تا رسیدن مقولهها به اشباع نظری ادامه یافت و مشارکتکنندگان در این پژوهش به تعداد 15 نفر بودند.
یافته ها: چارچوب مدل با چهار بعد از ویژگیهای محیط یادگیری الکترونیکی و سه مقوله اصلی (مهارت ادراکی، عواطف افراد نسبت به یادگیری و خودتنظیمی) شناساییشده که استراتژیهای یادگیری الکترونیکی دانشجویان را نشان میدهد. همچنین روایی و پایایی آن نیز مورد تأیید قرار گرفت.
بحث و نتیجه گیری: این مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی چارچوبی برای تجزیه و تحلیل سیستماتیک استراتژیهای یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم میکند. این مدل یک محدوده کلی برای درک و تحلیل استراتژیهای یادگیری و یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم میکند. | fa_IR |
| dc.format.extent | 337 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.relation.ispartof | scientific magazine yafte | en_US |
| dc.relation.ispartof | مجله علمی پژوهشی یافته | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری استراتژیک الکترونیکی | fa_IR |
| dc.subject | مهارت ادراکی | fa_IR |
| dc.subject | عواطف | fa_IR |
| dc.subject | خودتنظیمی | fa_IR |
| dc.subject | واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | fa_IR |
| dc.subject | روانشناسی | fa_IR |
| dc.title | ارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | پژوهشي | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایران | fa_IR |
| dc.contributor.department | گروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 21 | |
| dc.citation.issue | 4 | |
| dc.citation.spage | 58 | |
| dc.citation.epage | 73 | |