نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشاه سیاه, نداfa_IR
dc.contributor.authorنظرپوری, امیرهوشنگfa_IR
dc.contributor.authorحکاک, محمدfa_IR
dc.contributor.authorوحدتی, حجتfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-21T21:49:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-11-11T21:49:28Z
dc.date.available1399-08-21T21:49:27Zfa_IR
dc.date.available2020-11-11T21:49:28Z
dc.date.issued2020-01-01en_US
dc.date.issued1398-10-11fa_IR
dc.identifier.citation(2020). scientific magazine yafte, 21(4), 58-73.en_US
dc.identifier.issn1563-0773
dc.identifier.urihttp://yafte.lums.ac.ir/article-1-2875-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/483708
dc.description.abstractمقدمه: در سال‌های اخیر استفاده از فناوری‌های نوین، یادگیری‌های سنتی را به سمت‌وسوی یادگیری الکترونیکی سوق داده و آن را به ابزار یادگیری مهمی تبدیل کرده است. این مهم، پژوهش حاضر را به سمت ارائه یک مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سوق داده است. مواد و روش ­ها: این پژوهش، یک پژوهش کیفی با رویکرد تحلیل محتوا بود. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشکیل دادند. داده‌ها با مصاحبه‌هایی نیمه ساختارمند و استفاده از روش گلوله برفی گردآوری گردید. نمونه­ گیری تا رسیدن مقوله‌ها به اشباع نظری ادامه یافت و مشارکت‌کنندگان در این پژوهش به تعداد 15 نفر بودند. یافته ­ها: چارچوب مدل با چهار بعد از ویژگی‌های محیط یادگیری الکترونیکی و سه مقوله اصلی (مهارت ادراکی، عواطف افراد نسبت به یادگیری و خودتنظیمی) شناسایی‌شده که استراتژی‌های یادگیری الکترونیکی دانشجویان را نشان می‌دهد. همچنین روایی و پایایی آن نیز مورد تأیید قرار گرفت. بحث و نتیجه گیری: این مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی چارچوبی برای تجزیه‌ و تحلیل سیستماتیک استراتژی‌های یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم می‌کند. این مدل یک محدوده کلی برای درک و تحلیل استراتژی‌های یادگیری و یادگیری الکترونیک دانشجویان فراهم می‌کند.fa_IR
dc.format.extent337
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofscientific magazine yafteen_US
dc.relation.ispartofمجله علمی پژوهشی یافتهfa_IR
dc.subjectیادگیری استراتژیک الکترونیکیfa_IR
dc.subjectمهارت ادراکیfa_IR
dc.subjectعواطفfa_IR
dc.subjectخودتنظیمیfa_IR
dc.subjectواحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.subjectروانشناسیfa_IR
dc.titleارائه مدل یادگیری استراتژیک الکترونیکی در بین دانشجویان واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه لرستان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume21
dc.citation.issue4
dc.citation.spage58
dc.citation.epage73


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد