نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبرهانی, حرمت الساداتfa_IR
dc.contributor.authorحامی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorشجاعی, وحیدfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T22:27:04Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T22:27:04Z
dc.date.available1403-12-20T22:27:04Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T22:27:04Z
dc.date.issued2024-12-01en_US
dc.date.issued1403-09-11fa_IR
dc.identifier.citationبرهانی, حرمت السادات, حامی, محمد, شجاعی, وحید. (1403). شناسایی و تحلیل راهبردهای امکان گرایانه و هدف‌گرایانه ورود استارت‌آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی. پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, 14(28), 244-270.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0716
dc.identifier.issn2716-9855
dc.identifier.urihttp://jrsm.khu.ac.ir/article-1-3237-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1129502
dc.description.abstractتحقیق پیش رو با هدف کلی تبیین و شناسایی راهبردهای امکان­گرایانه و هدف‌گرایانه ورود استارت­آپ­های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی انجام گرفت. روش پژوهش حاضر روش کیفی است که از لحاظ هدف در زمره تحقیقات اکتشافی، از لحاظ نتیجه جزء تحقیقات بنیادی و کاربردی و بر مبنای پارادایم از نوع تحقیقات پست‌مدرنیسم قرار دارد. جامعه آماری پژوهش شامل خبرگان حوزه بازاریابی و مدیریت ورزشی و کارآفرینان برتر در راه‌اندازی استارت­آپ­های ورزشی بود و نمونه‌گیری با روش نمونه‌گیری هدفمند انجام شد. جهت تهیه ابزار اولیه تحقیق، محقق با مطالعه پژوهش‌های مرتبط با موضوع استارت­آپ­های ورزشی، پرسش‌نامه‌ای نیمه ساختاریافته باز پاسخ جهت انجام مصاحبه عمیق با خبرگان تهیه نمود و مصاحبه‌ها تا دستیابی به اشباع نظری ادامه یافت استراتژی تحقیق پدیدارشناسانه بود و تحلیل داده‌ها توسط نرم‌افزار مکس­کیودا ویرایش 20 انجام گرفت. نتایج تحلیل داده‌های تحقیق نشان داد که 8 مفهوم در بخش راهبردهای امکان گرایانه ورود استارت‌آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجی کشف و احصاء گردید. شرکا، ذی‌نفعان و مشتریان، ضرر قابل‌تحمل، انعطاف و انطباق، تجربیات، عدم قطعیت، کیفیت خدمات، منابع مالی موجود و راهبردهای عملیاتی از جمله مفاهیم مستخرج از مصاحبه‌ها است. همچنین در بخش مقوله راهبردهای هدف‌گرایانه 5 مفهوم صادرات، ارتباطات، استراتژی‌های بازار، تحقیقات بازار، مدیریت ریسک احصا و اکتشاف گردید.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه خوارزمی تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتیfa_IR
dc.relation.ispartofResearch in Sport Management & Motor Behavioren_US
dc.subjectاستارت‌آپ‌های ورزشیfa_IR
dc.subjectبازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectامکان‌گراییfa_IR
dc.subjectهدف‌گراییfa_IR
dc.subjectبازار داخلیfa_IR
dc.subjectبازار خارجیfa_IR
dc.subjectمدیریت ورزشیfa_IR
dc.titleشناسایی و تحلیل راهبردهای امکان گرایانه و هدف‌گرایانه ورود استارت‌آپ‌های ورزشی به بازارهای داخلی و خارجیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجو، گروه مدیریت ورزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ایران.fa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue28
dc.citation.spage244
dc.citation.epage270
nlai.contributor.orcid0009-0005-0898-5101


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد