بررسی مروری ابعاد ارزش ویژه برند
(ندگان)پدیدآور
الهام وزیری رادبهروز بصیرت
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی ابعاد ارزش ویژۀ برند در عصر حاضر انجام گرفته است که از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از جهت جمع آوری داده یک تحقیق علمی ترویجی از نوع مروری می باشد. موضوع تحقیق از حیث روش، ماهیتاً کتابخانه ای است و از آغاز تا انتها متکی بر یافته های تحقیق کتابخانه ای است. ساخت، حفظ و گسترش یک برند، کلید عملکرد بازاریابی است. ارزش ویژه برند با ترکیبی بهینه از عناصر ترکیبی بازار که از طریق متغیرهای واسطه ایجاد می شود، ابعاد ارزش برند، به عنوان متغیر نتیجه؛ برای ایجاد ارزش ویژه برند کار می کنند. تحقیقات مفهومی زیادی در مورد ارزش ویژه برند در دهه 1990 انجام شده است. با تحقیقات کمی که در دهه 2000 و در حال حاضر با رشد سریع دیجیتال انجام شد، درک تکتولوژی جدید نیازمند توسعه است. هدف این مقاله بررسی ادبیات کلیدی در مورد برند و ارزش ویژه برند و ارائه بحث در مورد ساختارهای مختلف و روابط است. این مقاله هم برای مدیران برند در صنعت و هم محققان برند در دانشگاه ها می تواند مفید باشد.
کلید واژگان
برندارزش ویژه برند
ارزش برند
مدل برند
بازاریابی
شماره نشریه
31تاریخ نشر
2024-12-271403-10-07
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایراناستادیار، گروه ریاضی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران



