• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی مروری ابعاد ارزش ویژه برند

    (ندگان)پدیدآور
    الهام وزیری رادبهروز بصیرت
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    پژوهش حاضر با هدف بررسی ابعاد ارزش ویژۀ برند در عصر حاضر انجام گرفته است که از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از جهت جمع آوری داده یک تحقیق علمی ترویجی از نوع مروری می باشد. موضوع تحقیق از حیث روش، ماهیتاً کتابخانه ای است و از آغاز تا انتها متکی بر یافته های تحقیق کتابخانه ای است. ساخت، حفظ و گسترش یک برند، کلید عملکرد بازاریابی است. ارزش ویژه برند با ترکیبی بهینه از عناصر ترکیبی بازار که از طریق متغیرهای واسطه ایجاد می شود، ابعاد ارزش برند، به عنوان متغیر نتیجه؛ برای ایجاد ارزش ویژه برند کار می کنند. تحقیقات مفهومی زیادی در مورد ارزش ویژه برند در دهه 1990 انجام شده است. با تحقیقات کمی که در دهه 2000 و در حال حاضر با رشد سریع دیجیتال انجام شد، درک تکتولوژی جدید نیازمند توسعه است. هدف این مقاله بررسی ادبیات کلیدی در مورد برند و ارزش ویژه برند و ارائه بحث در مورد ساختارهای مختلف و روابط است. این مقاله هم برای مدیران برند در صنعت و هم محققان برند در دانشگاه ها می تواند مفید باشد.
    کلید واژگان
    برند
    ارزش ویژه برند
    ارزش برند
    مدل برند
    بازاریابی

    شماره نشریه
    31
    تاریخ نشر
    2024-12-27
    1403-10-07
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
    استادیار، گروه ریاضی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران

    شاپا
    4573-2588
    URI
    https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/3037
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1127180

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب