نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسین معتوقی مرزوق زادهfa_IR
dc.contributor.authorزهرا دشت لعلیfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T21:57:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T21:57:21Z
dc.date.available1403-12-20T21:57:21Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T21:57:21Z
dc.date.issued2024-12-27en_US
dc.date.issued1403-10-07fa_IR
dc.date.submitted2025-03-02en_US
dc.date.submitted1403-12-12fa_IR
dc.identifier.citationحسین معتوقی مرزوق زاده, زهرا دشت لعلی. (1403). تاثیر هوش هیجانی بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری, 8(31), 1657-1671.fa_IR
dc.identifier.issn4573-2588
dc.identifier.urihttps://majournal.ir/index.php/ma/article/view/3050
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1127162
dc.description.abstractهوش هیجانی به‌عنوان یک ویژگی شخصیتی مهم، تأثیرات عمیقی بر فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری دارد و می‌تواند از طریق بهبود تعاملات اجتماعی و عاطفی با مشتریان، وفاداری و رضایت آن‌ها را افزایش دهد. ماهيت و روش تحقيق توصيفي-پيمايشي است. جامعه آماری این پژوهش نمایندگی­های شرکت اسنوا در شهر اصفهان بود. روش نمونه‌گیری در دسترس بود. حجم نمونه بصورت تمام شماری 25 نفر از نمایندگی­های شرکت­ اسنوا در شهر اصفهان برآورد شد. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته می­باشد. برای تایید روایی از روش روایی محتوایی بر اساس صاحب‌نظران سازمان­ها استفاده شده است. پایایی تمام متغیرها به دلیل اینکه آلفای کرونباخ بیشتر از 7/0 است، تایید شد. روش تجزیه­وتحلیل اطلاعات با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری انجام شد. نتایج نشان دادکه هوش هیجانی بر مدیریت ارتباط با مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش هیجانی بر مدیریت دانش تاثیر مثبت و معناداری دارد. مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتریتأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش هیجانی بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانش تأثیر مثبت و معناداری دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofرویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداریfa_IR
dc.subjectهوش هیجانیfa_IR
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریfa_IR
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.titleتاثیر هوش هیجانی بر مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت دانشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، واحد دهاقان، دانشگاه آزاد اسلامي، دهاقان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاديار، گروه مديريت، واحد دهاقان، دانشگاه آزاد اسلامي، دهاقان، ايرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage1657
dc.citation.epage1671


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد