نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorالهام وزیری رادfa_IR
dc.contributor.authorمهدی محمود زادهfa_IR
dc.contributor.authorمنیره صالح نیاfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T21:56:41Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T21:56:41Z
dc.date.available1403-12-20T21:56:41Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T21:56:41Z
dc.date.issued2024-12-27en_US
dc.date.issued1403-10-07fa_IR
dc.date.submitted2025-02-26en_US
dc.date.submitted1403-12-08fa_IR
dc.identifier.citationالهام وزیری راد, مهدی محمود زاده, منیره صالح نیا. (1403). مرور کتابخانه ای رفتار انتخاباتی در بازاریابی سیاسی. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری, 8(31), 1118-1141.fa_IR
dc.identifier.issn4573-2588
dc.identifier.urihttps://majournal.ir/index.php/ma/article/view/3036
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1127111
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی رفتار انتخاب شوندگان در بازار سیاسی، انجام گرفته است که از نظر هدف یک تحقیق کاربردی و از جهت جمع آوری داده یک تحقیق علمی ترویجی از نوع مروری می باشد. موضوع تحقیق از حیث روش، ماهیتا کتابخانه ای است و از آغاز تا انتها متکی بر یافته های تحقیق کتابخانه ای است. مشارکت در انتخابات و رأی دادن از مؤلفه های اساسی رفتار سیاسی شهروندان محسوب می شود. این سؤال که علل و انگیزه های شهروندان برای مشارکت در انتخابات چیست، از مهمترین موضوعات مورد مطالعه در بازار سیاسی است. براي برخي از جمله محققان اجتماعي، اين سؤال نيز مطرح است كه چه عواملي ميزان مشاركت را تعيين مي‌كنند. ممكن است از اين سؤال اهداف كاربردي نظير برنامه‌ريزي براي افزايش مشاركت را نيز مد نظر داشت يا تدوين استراتژي تبليغاتي موثر مد نظر باشد. هرچند تجربه نشان مي‌دهد كه فرايندهاي سياسي به اندازه‌اي در طولاني مدت شكل مي‌گيرند كه در كوتاه مدت نمي‌توان تغيير زيادي در آنها ايجاد كرد، تحقیق حاضر با بررسی کتابخانه ای برخی ديدگاه هاي نظري که در مورد رفتار انتخاباتي وجود دارد به بررسی این موضوع می پردازد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofرویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداریfa_IR
dc.subjectرفتار انتخاباتیfa_IR
dc.subjectبازاریابی سیاسیfa_IR
dc.subjectبازار سیاسیfa_IR
dc.subjectرأی دهندگانfa_IR
dc.subjectانتخاب مصرف کنندگانfa_IR
dc.titleمرور کتابخانه ای رفتار انتخاباتی در بازاریابی سیاسیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدکتری مدیریت بازرگانی - بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامسی واحد بیرجند، بیرجند، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage1118
dc.citation.epage1141


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد