بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی شعب بانک سپه استان مازندران
(ندگان)پدیدآور
مائده مجیدی جمنانیسید علی میری رستمیمجید فتاحی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و هوش تجاري بر عملکرد بازاریابی در شعب بانک سپه استان مازندران می باشد. جامعه آماري این پژوهش کلیه کارکنان شعب می باشند، که با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه 384 نفر برآورد گردیده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفاي کرونباخ مقادیر بالاتر از0.7 را نشان داد. به منظور بررسی فرضیه هاي تحقیق، ازروش مدل سازي معادلات ساختاري به وسیله نرم افزار LISREL8.54 استفاده شد. یافته هاي پژوهش حاکی ازآن است که بین بازاریابی رابطه مند وهوش تجاريp
کلید واژگان
بازاریابی رابطه مندهوش تجاري
عملکرد بازاریابی
شماره نشریه
31تاریخ نشر
2024-12-271403-10-07
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ایراندانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ایران
استادیار، گروه مدیریت بازرگانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایران



