نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنعمتی, موناfa_IR
dc.contributor.authorولیئی, سیناfa_IR
dc.contributor.authorمحمودی, مختارfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T20:46:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T20:46:10Z
dc.date.available1403-12-20T20:46:10Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T20:46:10Z
dc.date.issued2024-09-01en_US
dc.date.issued1403-06-11fa_IR
dc.identifier.citationنعمتی, مونا, ولیئی, سینا, محمودی, مختار. (1403). میزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری از واحد کاراموزی مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال 1401: یک مطالعه مقطعی. فصلنامه پرستاری، مامایی و پیراپزشکی, 10(1), 29-40.fa_IR
dc.identifier.issn2476-4841
dc.identifier.urihttp://sjnmp.muk.ac.ir/article-1-621-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1121487
dc.description.abstractزمینه و هدف : مدیریت در پرستاری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تلاش در جهت ارتقای این واحد درسی نقش مهمی در رشته پرستاری دارد. لذا مطالعه حاضر با هدف تعیین میزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری از واحد کارآموزی مدیریت انجام شد. مواد و روش‌ها : مطالعه حاضر یک مطالعه مقطعی است که در سال 1401 انجام شد. نمونه‌های پژوهش کلیه دانشجویان در عرصه کارشناسی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان بودند که به روش تمام شماری وارد پژوهش شدند. معیارهای ورود به مطالعه شامل دانشجوی رشته کارشناسی پرستاری، داشتن واحد تئوری مدیریت پرستاری و تمایل به شرکت در پژوهش و معیار خروج از مطالعه: دانشجویان مهمان و انتقالی در سال آخر تحصیل و تکمیل ناقص پرسشنامه بود. داده‌ها با استفاده از پرسشنامه دموگرافیک و پرسشنامه رضایتمندی از کارآموزی مدیریت جمع‌آوری گردید. داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار SPSS-16 و تست های آماری توصیفی آنالیز گردید. یافته‌ها : در این مطالعه 105 دانشجوی کارشناسی ترم هشتم پرستاری پرسشنامه را تکمیل نمودند. از بین دانشجویان 55 نفر (52/38 درصد) مرد و 50 نفر(47/62 درصد) زن بودند. نتایج مطالعه نشان داد اکثر شرکت کنندگان (76/32 درصد) از روش فعلی برگزاری کارآموزی واحد مدیریت پرستاری در بیمارستان ناراضی بودند. نتیجه‌گیری : نتایج مطالعه حاضر نشان دادند رضایتمندی دانشجویان از روش فعلی برگزاری واحد کارآموزی مدیریت پرستاری در عرصه بسیار پایین است، پیشنهاد می‌گردد از رویکردهای نوین آموزش بالینی در جهت ارتقای رضایتمندی دانشجویان از واحد کارآموزی مدیریت پرستاری انجام گردد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه پرستاری، مامایی و پیراپزشکیfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Journal of Nursing, Midwifery and Paramedical Facultyen_US
dc.subjectرضایتمندیfa_IR
dc.subjectمدیریت پرستاریfa_IR
dc.subjectدانشجوی رشته پرستاریfa_IR
dc.subjectتخصصيfa_IR
dc.titleمیزان رضایتمندی دانشجویان پرستاری از واحد کاراموزی مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال 1401: یک مطالعه مقطعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentمرکز تحقیقات مراقبت بالینی، پژوهشکده توسعه سلامت دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سنندج، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمرکز تحقیقات مراقبت بالینی، پژوهشکده توسعه سلامت دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سنندج، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentمرکز تحقیقات مراقبت بالینی، پژوهشکده توسعه سلامت دانشکده پرستاری و مامایی، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، سنندج، ایرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue1
dc.citation.spage29
dc.citation.epage40


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد