نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحیدری, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorسلیمی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorنظری, رسولfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T19:34:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T19:34:50Z
dc.date.available1403-12-20T19:34:50Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T19:34:50Z
dc.date.issued2024-08-22en_US
dc.date.issued1403-06-01fa_IR
dc.date.submitted2023-10-11en_US
dc.date.submitted1402-07-19fa_IR
dc.identifier.citationحیدری, علیرضا, سلیمی, مهدی, نظری, رسول. (1403). ارائه الگوی هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش, 16(2), 197-212. doi: 10.22034/spmi.2024.420272.2533fa_IR
dc.identifier.issn1735.5354
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22034/spmi.2024.420272.2533
dc.identifier.urihttps://www.sportrc.ir/article_207196.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1115235
dc.description.abstractهدف این پژوهش ارائه الگوی هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال جمهوری اسلامی ایران بود. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و به لحاظ روش از نوع کیفی بود. جامعه آماری پژوهش شامل اساتید رشته مدیریت ورزشی و رشته بازاریابی آگاه به حیطه پژوهش، کارشناسان فوتبال و فوتبال حرفه ای، مدیران و معاونین باشگاه های ورزشی حرفه ای و مربیان شاغل در فوتبال حرفه ای بود که به شیوه نمونه گیری نظری انتخاب شدند (23 نفر). جمع آوری داده ها از طریق مصاحبه های عمیق نیمه ساختاریافته انجام شد. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش های گراندد تئوری (شیوه گلیزری) انجام شد. روایی و پایایی در از طریق روش قابلیت اعتماد مورد تایید قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که در مرحله کدگذاری باز 385 کد اولیه به دست آمد؛ که در مرحله کدگذاری انتخابی به 93 مفهوم انتزاعی تر و 18 مقوله اصلی، در 2 دسته کلی «عوامل موثر بر هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال» و «پیامدهای حاصل از هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال» تقسیم بندی شدند و در مرحله کدگذاری نظری نیز مدل نهایی پژوهش ترسیم گردید. با توجه به یافته های حاصل، مدیران و مسئولین می بایست برنامه ریزی ها و اقدمات مناسبی را در خصوص هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبال انجام دهند، تا بتوانند از پیامدهای بسیار آن در بخش های مختلف باشگاهی برخوردار شوند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجهاد دانشگاهیfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofSport Physiology & Management Investigationsen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22034/spmi.2024.420272.2533
dc.subjectلیگ فوتبالfa_IR
dc.subjectاقدامات مشارکتیfa_IR
dc.subjectهوادارانfa_IR
dc.subjectتماشاچیانfa_IR
dc.titleارائه الگوی هم آفرینی ارزش برند باشگاه های حرفه ای فوتبالfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری رشته مدیریت ورزشی، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان (خوراسگان)، اصفهان، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت ورزشی، دانشکده علوم ورزشی، واحد اصفهان(خوراسگان)، دانشگاه آزاد اسلامی، اصفهان، ایران.fa_IR
dc.citation.volume16
dc.citation.issue2
dc.citation.spage197
dc.citation.epage212
nlai.contributor.orcid0000-0002-1853-9712


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد