نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحیمی, سمیراfa_IR
dc.contributor.authorطالب نیا, قدرت اللهfa_IR
dc.contributor.authorحجازی, رضوانfa_IR
dc.contributor.authorرنجبر, محمد حسینfa_IR
dc.date.accessioned1402-11-15T17:46:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2024-02-04T17:46:32Z
dc.date.available1402-11-15T17:46:31Zfa_IR
dc.date.available2024-02-04T17:46:32Z
dc.date.issued2022-06-22en_US
dc.date.issued1401-04-01fa_IR
dc.date.submitted2020-03-14en_US
dc.date.submitted1398-12-24fa_IR
dc.identifier.citationرحیمی, سمیرا, طالب نیا, قدرت الله, حجازی, رضوان, رنجبر, محمد حسین. (1401). طراحی الگوی کارای ارزش گذاری منابع انسانی با استفاده از روش های کیفی (مطالعه موردی: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان). دانش سرمایه گذاری, 11(42), 523-541.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jik-ifea.ir/article_19361.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1070879
dc.description.abstractهدف: این پژوهش با هدف طراحی الگوی کارای ارزش گذاری منابع انسانی با استفاده از روش های کیفی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به اجرا درآمده است. روش: در این پژوهش، از روش تحقیق کیفی نظریه پردازی زمینه بنیان از بعد رهیافت نظاممند استفاده می‌گردد. همچنین با توجه به ماهیت اکتشافی پژوهش، پژوهشگر از روش گراندد تئوری استفاده کرده است. جامعه آماری این پژوهش متشکل است از رئیس و معاون دانشکده‌ها،کارشناسان و کارکنان (اعم از قسمت آموزش، پژوهش، مالی و ...) در دانشگاه آزاد واحد هرمزگان، می باشد.یافته‌ها: نتایج آزمون فرضیه‌های پژوهش نشان می‌دهد که نشان می‌دهد که دانشگاه هرمزگان در حوزه ‌های عملکردی تمرکز بیشتری به خرج داده و بهره بیشتری را از این مولفه‌ها به دست آورده است. بر اساسنتایج به دست آمده تعداد بیشتر افراد امتیاز متوسط کسب نموده‌اند و این نشان می‌دهد که افراد تک بعدی هستند و همه افراد همه ابعاد را ندارند.یافته های تحقیق نشان می دهد که مؤلفه‌های ارزش‌گذاری منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمزگان عبارتند از: مهارت، خلاقیت، نوآوری، توانایی تطبیق و قابلیت-های کار تیمی (در شاخص قابلیت(، وظیفه شناسی، مشارکت‌جویی، اطلاعات و وجدان کاری )در شاخص عملکرد(، سن، سلامت، استعداد و تجربه (در شاخص پتانسیل)، توفیق‌طلبی، خوش‌بینی، صداقت، نوع‌دوستی و فداکاری )در شاخص نگرش) همچنین، شاخص عملکرد نسبت به شاخص‌ها قابلیت، پتانسیل و نگرش اهمیت بیشتری دارد. در بین ابعاد شاخ عملکرد، وظیفه شناسی؛ در شاخص قابلیت، مهارت، در شاخص نگرش، توفیق‌‌‌طلبی و در شاخص پتانسیل، استعداد، نسبت به ابعاد دیگر در اولویت میباشند.fa_IR
dc.format.extent770
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofدانش سرمایه گذاریfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Investment Knowledgeen_US
dc.subjectارزش گذاریfa_IR
dc.subjectمنابع انسانیfa_IR
dc.subjectروش کیفیfa_IR
dc.subjectدانشگاه هرمزگانfa_IR
dc.titleطراحی الگوی کارای ارزش گذاری منابع انسانی با استفاده از روش های کیفی (مطالعه موردی: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری حسابداری، واحد بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی، بندرعباس، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه حسابداری، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه حسابداری، دانشگاه خاتم، مدیریت و علوم مالی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت و حسابداری، واحد بندرعباس، دانشگاه آزاد اسلامی، بندرعباس، ایران.fa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue42
dc.citation.spage523
dc.citation.epage541
nlai.contributor.orcid0000-0002-5090-1435


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد